Tidiga mornar

De senaste två dagarna har jag gått upp vid halv sju för att dricka lite kaffe med Lukas innan han åker till jobbet. Det är mysigt att hinna ses en liten stund innan han åker. Men både går och idag tänkte jag att "jag går o lägger mig o sover lite till sen " och det hände ju inte någon av dagarna... 
När man väl druckit en kopp kaffe och vart vaken i kanske 40 minuter så är man inte så trött längre. I alla fall inte om man generellt har lika svårt att somna som jag har.
Så det är väl bara att sätta sig och plugga lite nu antar jag!? 
 
Jag ska ju faktiskt och jobba klockan sju imorgon bitti, så det kanske är lika bra att jag är uppehöll tid. Då kanska jag även kan somna i tid!? 
 
Igår hade jag en supermysig dag med min syster, som sedan avslutades med en mysig födelsedagsmiddag för mamma!
 
Efter lite ändrade planer i veckan så ska jag och Chilou hem till Anna idag. Det ska bli spännande, och jag hoppas katterna är snälla mot varandra! 
 
Hopparna får en bra helg! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0