mys-plugg

En väldigt lugn och skön helg. Förutom fredagen när vi skulle på "After Work". 
Jag låg bakis HEEELA lördagen.
Så kan det gå. Börjar nog bli för gammal för att dricka!
 
Nu är det måndag igen, och idag pluggar jag hemifrån.
Det har la gått sådär om jag ska vara helt ärlig.
Jag började med att göra lite övningar och sedan tröttnade jag innan jag ens börjat på den riktiga inlämningsuppgiften.
Vi ska skriva en om en text till en lättläst text. Det är inte så lätt som det låter. Speciellt inte när man ska skriva om miljöpåverkning. 
 
Och ännu svårare blir det när man har en söt krabat som ska ligga i knät hela tiden. Det blir svårt att flytta sig, och ibland till och med att skriva på datan.
Om man inte når datan så blir det lätt "äsch, jag kan sitta här o mysa med Chilou en stund innan jag behöver flytta på honom för att kunna röra mig".
 
Dumma, underbara, söta katt. 
Men jag har ingen panik.
Uppgiften ska in på fredag, och efter mycket om och men så har jag ändå kommit en bit på den! 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0