Fredag!

Idag har jag varit ledig. Riktigt skönt! Och jag har dessutom en ledig helg framför mig, vilket gör det hela ännu bättre. Lite tråkigare är dock att Lukas måste jobba imorgon. Förhoppningsvis blir det inte så länge. Ikväll blir det dock after work, och det är ju alltid trevligt med lite öl och roliga människor! 
 
Jag sitter och fixar naglarna, något som hamnat litet åt sidan det senate taget. Mycket jobb hela sommaren, och sedan en lite busig kattunge har gjort att jag inte riktigt hunnit ta mig tiden. Men nu är jag back on track. Mår faktiskt psykiskt dåligt när naglarna är fula och ofixade. Jag vill typ inte visa händerna de dagarna! 
 
Idag blir det glitter och grejer bara för att fira in helgen! 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0