#studying

Det bästa med att skriva på bloggen att man ska och gymma nästa dag är att det är fruktansvärt jobbigt att behöva uppdatera och berätta att man sedan inte gjorde det. Inte för att man måste berätta allt här, det går ju att ljuga och hålla hemligheter på bloggen, men det är en bra motivering i alla fall!
 
Så jag började dagen med att gå till gymmet. Sedan har jag pluggat massor, men inte kommit särskilt långt alls. Sjukt svår kurs har vi!
Nu tröttnade min hjärna och jag orkade inte tänka längre, så jag bestämde mig för att ta ledigt.
 
Fördelen med att plugga - man kan själv bestämma när man gör det och när man har ledigt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0