snabbspolning genom helgen

Återigen blev det lite dålig uppdatering under helgen. 
Jag har haft en ganska lugn helg, utan allt för mycket dricka. Tänkte jag skulle spara mig till Summerburst som är nu till helgen. 
 
I fredags var jag ju och tränade för första gången på allt för länge. Det har visat sig extra tydligt genom att jag fortfarande idag har träningvärk... pinsamt?
Jag tänkte jag skulle försöka dra mig dit imorgon igen för att hålla igång!
 
Sedan under lördagen så var vi på stan och kvällen spenderades med trevliga människor, god mat och dryck och en fotbollsmatch och lite sällskapsspel. Sällskapspel är sjukt underskattat! Några av de bästa kvällarna är att sitta med roliga människor, dricka lite gott och spela roliga spel!
 
Igår var det morsdag, och det firades hela dagen lång. Vi började med brunch på El Corazon med Lukas familj. Sedan blev det långpromenad i soliga Göteborg och efter det bar det av till Kungsbacka. Vi åkte hem till min familj och där bakade jag rabarberpaj, och sedan blev det gott grillat till middag!
Himla mysig dag!
 
Idag har jag bara varit i skolan. Väl hemma försökte jag koncentrera mig på att plugga, men det har gått sådär. Jag har börjat på min sista inlämningsuppgift för året i alla fall! Alltid något!
 
Jag köpte ett nagellack som förhoppningsvis ska fixa mina naglar som ständigt skivar sig och går sönder. Får försöka kombinera det med större intag av kalcium kanske...?
- Det är vad jag gjorde samtidigt som jag pluggade i alla fall... fixade naglarna. 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0