Sammanfattning av helgen

Det har gått sådär med uppdaterandet de senaste dagarna. Jag passade på att ha långledigt med min favoritkille och kände ingen direkt anledning att slita mig för att uppdatera bloggen.
 
I onsdags var vi ju hemma hos Anna och grillade och hade det trevligt. Sedan åkte vi ner till stan och hamnade på Rose and Crown där vi mötte upp lite människor.
Dagen efter vaknade vi jättetidigt efter fyratimmars sömn. Vi begav oss bort till Skatås och mötte upp John och sedan vandrade vi runt i skogen och John och Lukas spelade discgolf medans jag tittade på och förde poäng.
 
På eftermiddagen åkte vi till Kungsbacka och gick på Kungsmässan en sväng för att sedan åka hem till Albin och Maria för att fira Maria som fyllde år. Vi fick mat och tjötade med folk och sedan somnade vi nästan så vi gick hem. Vi började titta på film, men gick och la oss eftersom ögonen gick i kors.
 
Fredagen svängde vi iväg med bilen för att spana på säng. Jysk och Ikea åkte vi förbi, och vi hittade en säng på Ikea som jag tror vi vill ha. Men vi tänkte att vi köper den med hemkörning senare istället. Vi åkte vidare till bauhaus för att köpa soffgrupp till mamma o pappas altan. När vi hittat alla delarna så blev det att försöka packa in och på allt på bilen. Jag fick köra hem för vi var tvugna att dra fram sätena så långt det bara gick. Bilen var tung som satan och jag fick inte plats med benen, men hem kom vi i alla fall...
 
På kvällen åkte vi till Onsala och spelade discgolf med jojo och mulle. Jag och Jojo sög, men det var skoj i alla fall. Sedan åkte vi hem och försökte grilla korv, kolen var dock fuktig så det tog helt seriöst en timme innan vi fick igång den tillräckligt mycket för att kunna grilla. och då var det ändå bara korv vi skulle grilla lixom...
 
Vi började kolla film, men återigen gav vi upp ganska snart och gick och la oss. 
På lördagen åkte jag till jobbet, och när jag kom hem möttes jag av en överaskningsfest. Svettig och almänt ofräsch efter att inte ha duschat den dagen och dessutom jobbat i delin så hoppade jag in i duschen. Vi hade sedan en jätterolig kväll med go mat och beerpong. Den avslutades med att alla splittrades åt olika håll, och vi åkte till Kungsbacka och hängde hemma hos Albin och Maria där det var fest.
 
Söndagen spenderades i soffan för att sedan åka och jobba. och idag har jag städat lägenheten efter festen i lördags. 
 
Och det var hela långhelgen det. Nu är det ny vecka, och imorgon börjar en ny kurs i skolan. Dessutom fyller jag år, och jag och Lukas ska ut och äta på restaurang på kvällen. 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0