Morning Mr Rain

Herregud vad jag har tappat bloggandet på senaste. Har nog inte varit så här dåligt sedans USA förra sommaren...
Jag har faktiskt haft fullt upp varje dag det senaste! I fredag var vi hemma hos mamma och pappa och byggde ihop soffan som vi var och köpte åt dem förra helgen, och så fick vi middag som tack. Sedan gick vi hem till Nadja och Carro där det var förfest. Kvällen blev inte allt för sen, men vi hann med en sväng till Black pearl i alla fall.
 
i lördags var jag och Lukas ute och spelade frisbeegolf. drygt två timmar var vi borta, och eftersom vi hade haft en chill halvbakis morgon så var klockan redan närmre tre när vi kom hem. Vi satt ner och drack cava och firade våran niomånadersdag ett tag. Sedan fick båda bråttom för vi skulle iväg åt varsit håll.
För min del var det schlagerfest och vi hade en riktigt rolig kväll med tacos, lekar, dricka och schlagermusik.
 
Igår körde jag och Lukas heldag bara vi två. Vi har inte varit ensama sedan i tisdags så vi tyckte vi behövde det. Vi körde Gossip girl race och mumsa massa gott. Sedan kollade vi Arsenalmatchen och efter det kom mina mostrar ner på en fika med lite te och kakor. 
 
Idag är det back to PLUGG. KÖTTA är vad som gäller, för jag har massa att fatta innan jag kan lämna in denna uppgiften och den ska vara inne natten till torsdag...gaah!
- Men först lite frukost!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0