Jobbhelg?

Så var det lördag och jobb. En konstig jobblördag dock!
I vanliga fall brukar jag alltid få mysa med Lukas en stund innan jag vår upp, och sedan har vi frukost tillsammans. 
Men idag är Lukas och jobbar och det känns inte alls som att jag ska och jobba...

Dessutom stannar inte tåget på Hede och jag måste ta ersättningsbuss som gör att jag kommer vara på jobbet ungefär 5 minuter innan jag börjar. Hoppas jag hinner byta om på det. Det borde ju gå, så därför pallar jag inte ta ett tidigare tåg och istället sitta på jobbet dryga halvtimmen innan jag börjar.

Jahaja, ni som är lediga hela dagen kan väl passa på att njuta lite av solen för mig med!?

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0