våår vååår underbart med vår!

Tandläkaren var 40 minuter sen, men när jag väl kom in var jag där max tio minuter fast dem bokat en halvtimme för mig. Dem försökte skynda för att ta ikapp den tid de förlorat med den innan. Hoppas bara de gjorde jobbet ordentligt...
Jag hade ingen bedövning för det var ett ganska litet hål, känns ganska skönt att slippa bedövning för det är inte gött att få det i munnen. Dock gjorde det jäkligt ont, men bara i ungefär en minut, sen var det över.
 
Resten av dagen spenderades framför datorn med projektarbetet, medans solen lyste härligt där ute. Men plugget gick bra i alla fall och jag kom en bit framåt vilket är skönt!
 
Jag älskar känslan att man kan gå i skinnjacka (med en halsduk) och solglasögon ute, och alla börjar dra på sig mer våriga kläder. Nu saknas bara att de sopar bort gruset från gatorna så är jag ganska nöjd med årstiden!
 
En bild från förra veckan
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0