Lately, I've been going crazy

Tro det eller ej så samlade jag kraft och tog mig till gymmet igår! Kändes grymt bra när jag var där, och efteråt tappade jag all energi igen. Satt i soffan ända tills Lukas kom hem, då energin återvände och vi åkte hem till hans bror en sväng och fick middag o grejer!
 
Idag har jag återigen en ledig dag. Idag står lunch med Caroline på schemat, så om en timme ska jag bege mig mot Kungsbacka. Skön och chill dag. Imorgon blir det äntligen skolan. Känns faktiskt som äntligen, för det är en sak att gå hemma om dagarna men att ha en uppgift att jobba med och en heeelt annan sak att bara gå hemma och inte göra någonting och vänta på en redovisning. Nästa kurs börjar på måndag så jag har absolut inget att göra här hemma. Hade det vart lite roligare väder kanske man fått en iuls att hitta på nått som att bara ta en promenad, men det har ju regnat dagarna i ändå. Idag ser jag lite ljus på himlen och jag hörde att det ska bli 12 grader, så bara det gör ju en på bättre humör! Speciellt när man ser att det fortfarande är vinter i Stockholm. hehe...
 
Så här ser jag ut idag. Glad tjej!
och så här ser mina naglar ut efter att jag målade dem igår. Ganska standard för mig just nu. Dock gillar jag det, för det känns städat men ändå färgglatt plus att naglarna ser lite längre ut än vad de är (i alla fall i verkligheten), vilket är perfekt eftersom jag varje gång de börjar bli långa lyckas bryta dem på jobbet...
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0