husdjurs-sjuk

Vad knäpp man är. Efter att vi hade passat katten Tyson över en helg kände jag att nja det är rätt skönt att inte ha katt själv. Vi har ju haft lite funderingar på att skaffa katt fram och tillbaka. Egentligen vill jag ju ha hund, men det är så mycket mer arbete och tar mycket mer tid. Pluss att jag gärna vill resa några gånger om året om man har pengar till det. Pengar har man ju mindre av om man skaffar husdjur och så måste man skaffa nån som kan passa djuret om man ska bort...
 
Det jag egentligen skulle komma till med detta var att idag var en sån dag som jag känner att det hade vart mysigt med en liten kompis här hemma. Nu övertalade jag dock precis mig själv till att njaa jag vill nog inte det trotts allt... men visst hade det varit mysigt!?
 
mysig bild på Lukas och Tyson

 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0