hel-lugn lördag

Bara för att jag varit bakis idag så har jag trott att det är söndag hela dagen. Så himla skönt varje gång jag kommer på att det bara är lördag och att jag har en hel dag helg kvar! 
 
Idag har jag inte fått mycket gjort. Jag har spelat Forza och tittat på film. Köpt chips, lagat tacos och gjort coleslaw. Den blev asgod! Sedan fick jag en liten knäpp och tog fram nål och tråd och sydde på typ sex-sju knappar på ett par byxor och en tröja. Lukas köpte en tröja på Gran Canaria i vintras, och en knapp lossade för någon månad sedan. När jag skulle sy på den så såg jag att trådarna på de andra knapparna satt löst, så jag började känna lite på trådarna och då lossnade alla knapparna. sjukt dålig kvalitet! 
 
Skönt med en lugn dag utan måsten som plugg o sånt. Imorgon tänkte jag ha en i princip lika lugn dag (fast utan en jobbig bakfylla) och på kvällen ska vi spela bingolotto. hihi jag är sjukt taggad, tänkte vinna en bil!!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0