Fettisdagen

Idag blev det ingen sovmorgon för jag behövde åka iväg en sväng till Borås och kika i kurslitteraturen till uppgiften som jag behöver skicka in imorgon. Var väl i borås i en och en halv timma och hann både gå på föreläsning och sitta i biblioteket och fota av en bok. Väl hemma igen mötte Lukas upp mig och vi gick ner på stan. Vi åt thaibuffé till lunch och vandrade en stund på stan i det fina vädret. På vägen hem köpte vi semlor. om nom nom! Semledagen idag ju!
 
Hemma så satte jag mig coh pluggade, och det var jag gjort nu i två och en halv timma. Känner mig ganska klar med uppgiften, men lägger den åt sidan tills imorgon så jag kan kika på den med nya ögon. Nu ska jag fixa kaffe och så ska vi mysa med våra semlor framför en film. Ikväll ska jag försöka komma iväg och gymma. och lyckas jag inte med det så ska jag fan dit imorgon dubbelt så länge! (som om det kommer hända att jag hänger på gymmet i två timmar... hota mig själv funkar tydligen inte så bra)
 
Glad semledag allihop!
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0