Design studies...

Idag har jag varit i skolan en sväng och lyssnat på föreläsning. Den var inte särskillt viktig inför den uppgiften som vi gör just nu och kändes därför lite onödig, men den fick i alla fall iväg mig och gjorde att jag har lite energi till att sitta här och plugga nu. Man blir gaska seg av att sitta och plugga hemifrån i en hel vecka!
 
Idag fyller även min pappa år, så massa massa grattis till honom!! Vi ska och fira honom imorgon vilket ska bli väldigt skoj! Måste dock köpa inslagningspapper, för paketet är inte inslaget än...
 
Nu ska jag försöka plugga ett tag till, och sedan ska jag träffa Anna och Carro på stan! Det är perfekt väder för att vara utomhus så det ska bli skönt!
 
Här är två bilder på pappa från Gran Canaria i December <3
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0