ciao!

Har haft en bra helg, och vi hade lite folk över i lördags. Var alldeles för seg för att jobba igår egentligen, men det var bara att rycka upp sig. 
 
Idag har jag städat undan alla ölburkar, diskat och sedan suttit och gjort klart uppgiften. Nu är det bara ett seminarium kvar och sedan är denna kursen över. Jag minns när vi började kursen för en månad sedan och kursansvarige sa att när denna kursen är över så är det i alla fall vår! och det är helt sjukt, för det är april om två veckor, och det känns som det var nyår för typ bara några veckor sen... Det har gått så galet fort! 
 
Nu ska jag ta och rensa lite kläder som är tvättade och ska ner i sina lådor, och sen ska jag bara njuta av att uppgiften är färsig och inskickad! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0