Brunch-mys på en söndag!

Så var det söndag och helgen har flugit förbi. Jag har försökt blogga två gånger, men inläggen har inte publicerats så vi gör ett nytt försök!
 
Igår var vi på konfirmation i onsala och sedan åkte vi hem och chillade ett tag. Vi kollade fotbollsmatch och sedan åkte jag iväg till Helena och hade en väldigt trevlig kväll! 
 
Vi vaknade astidigt imorse av att katten jamade konstant. Ingenting vi gjorde hjälpte, och tillslut gav vi upp om att försöka somna om. Vakna innan klockan åtta på en söndag, dagen efter man kom hem vid ett... inge roligt.
 Vi myste med film, och vandrade sedan ner på stan för att äta brunch med Carro. Tanken var Incontro, men det var smockat med folk så vi googlade lite och bestämde oss för att testa El Corazons brunch. Den var riktigt god, med spanskt istället för italienskt som det hade varit på Incontro. 
 
Vi rullade därifrån, och när vi kom hem gick Lukas och la sig för han ska jobba natt sen. Jag är också astrött, men det går ju inte att somna ändå, så jag försöker underhålla mig själv på andra sätt. 
 
Ikväll kommer Albin och Maria hem och då ska dem hämta katten. Ska bli ganska skönt att inte ständigt behöva kontrollera om någon försöker klösa på dörrkarmarna eller bita sönder en kabel. Men samtidigt har det varit väldigt mysigt att passa honom och att ha en liten lurvig kamrat lufsandes omkring! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0