Torsdag, fast det räknas som fredag!

God morgon.
Riktigt jobbigt att vakna nu på morgonen eftersom jag inte somnade förens efter två i natt. 
Lukas kom hem sent, och jag kan tydligen inte somna utan honom bredvid mig, och sen när Lukas väl kommit hem kunde jag fortfarande inte somna. Han snarkade och min hjärna vägrade slappna av.
 
Dock är jag redan uppe ändå, för Lukas ringde tjugo över åtta och sa att han skulle komma förbi hemma och äta frukost med mig. Han ska jobba i närheten så han hade vägarna förbi. Mysigt!
 
Så nu är min dag ganska tom. Ingen skola och inga måsten.
 
Jag tänkte att jag skulle försöka ta mig iväg till polisen och fixa ett nytt pass. Det gick ut för en månad sedan och jag vill inte glömma att fixa det inför Grekland! Plus att på sommaren brukar dem ju ha ganksa mycket att göra, så lika bra att vara ute i god tid innan resan!
 
Förutom det så är planen att kika på ett projekt som min moster håller på med som jag ska hjälpa till med. men först behöver jag chilla lite i soffan med mitt kaffe så jag vaknar ordentligt...
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0