sleepless night....

Igår hade vi en riktigt trevlig kväll hos Helena. Tanken var att jag inte skulle dricka allt för mycket och jag lyckades hålla det ganska bra tycker jag allt! Imorse var jag lite seg när jag vaknade, men inte bakis i alla fall!
 
Dagen spenderades i soffan med mys framför Gossip Girl med en go katt i knät.
Mysen bara låg där som en lealös docka i mitt knä och lät sig klappas på magen... 
Blir så sugen på en egen liten katt!
 
Sedan var det dags för jobb, och där var det full fart. Massor att göra på alldeles för lite tid!
Men passet gick fort i alla fall, och det är alltid skönt. Kom hem vid kvart över elva och mös ett tag för att sedan gå o sova... trodde jag. Kan inte somna! Lika bra att aktivera sig med något en stund, för det blir aldrig bättre av att ligga och vri sig i sängen! Som tur är så är jag ledig imorgon, men sedan börjar sommarjobbet på riktigt! Känns väldigt konstigt! Men ska bli så härligt att få en riktig lön!! Jag saknar att ha pengar att röra sig på.
 
När jag väl skaffar djur kommer jag bli en sån där hemsk människa som publicerar massa massa bilder på djuret hela tiden. En sån som folk till slut spyr på för att de tröttnar...
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0