Så var det plötsligt juni

Ja man är ju inte direkt utvilad efter en helg som denna. Fullt ös hela dagarna, hela helgen. Sedan ett avslut med jobb igår. och nu är det back to school idag. Eller kanske inte tillbaka till skolan eftersom jag tänkte stanna hemma idag, men tillbaka till plugg.
 
Jag sitter med min sista uppgift, och har kommit en bit. Dock har jag fastnat igen. Det är verkligen inte lätt att försöka få till detta! Och det svåraste är at komma på ideér när man kappt vet vad man håller på med. 
Men jag börjar närma mig att vara vid den funkten då jag känner att det här får räcka (Vet inte exakt hur mycket de förväntar sig att vi ska göra), jag måste bara få det sista att funka!
 
nej, back to work!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0