klar med skolan!!

Igår hade vi en riktigt produktiv kväll. Städade lägenheten, handlade mat och pantade alla burkar från helgen och tvättade all tvätt.
Det är så skönt när allt det där är gjort. Sen att det oftast bara tar någon dag innan det ser lika stökigt ut igen är en annan sak, men då hinner man i alla fall njuta av det städade en liten stund. 
 
Jag har precis skickat in mitt sista skolarbete. Känner att jag inte kommer längre, och hoppas på att det räcker!
Nu är det bara att vänta på de två sista rättningarna och sedan är mitt första år på högskolan avklarat!
 
Idag ska jag träffa min moster, och annars har jag inte så mycket planer med dagen. Tycker jag är värd att njuta lite nu för om två veckor börjar sommarschemat på jobbet och då blir det full fart med MASSA tidiga morgonar. och när jag säger tidiga menar jag verkligen tidiga. ungefär hälften av mina pass i sommar börjar jag klockan 6. det betyder att om jag sover hemma måste jag ta tåget kvart över 5, och jag vill inte ens tänka på när jag behöver gå upp då.... 
Om man ska vara positiv så är fördelen med att jobba morgon många. Passen går oftast fortare på morgonen, och sedan har man hela eftermiddagen/kvällen att göra vad man vill. till exempel sola om det är bra väder.
Nackdelen är att det är bättre ob på kvällen. (och att det är jobbigt att gå upp så tidigt)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0