Grillat är något av det bästa med sommaren!

 
Igår spenderades kvällen på gymmet med Lukas, och sedan grillades. Grillat är så gott, och det känns lite lyxigt att vi faktiskt kan grilla nu även om vi inte har någon balkong!
 
Jag var faktiskt så duktig att jag gymmade två gånger igår. Två lite lättare rundor dock, men ändå!
Sedan var jag ju som sagt och lunchade med Carro en sväng, och efter det tog vi en tur på kungsmässan.
 
Idag är jag helt ledig och njuter av det underbara vädret!
Har solat i någon timma, men kände att jag blev så varm att jag var tvungen att gå in för att svalka ner mig och dricka. Passar på att blogga när jag ändå är inne också...
 
Det blir att ta med sig ett lass vatten ut och fortsätta jobba på brännan!
Ikväll blir det mer träning, och förhoppningsvis en runda frisbeegolf.
 
Dessutom firar jag och Lukas tio månader idag! Tiden går så fort!! <3
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0