Då var passet fixat!

Den där känslan när man inte sminkat sig på några dagar tycker jag är så härlig. Det är riktigt kul då ju! Till skillnad från när man sminkar sig varje dag och det bara känns som en tidskrävande sysla som man vill klara av så fort som möjligt! Jag har inte sminkat mig sedan i helgen, men eftersom jag skulle iväg och ta passfoto så kändes det som att det var dags att se ordentlig ut.
 
Dock blev passfotot jättefult som vanligt, men jag blir så psykad när dem säger "se neutral ut och le inte".
Och när hon sedan frågade "så här blir det, är du nöjd?" och jag fick se fotot så kunde jag ju inte ba "NÄÄ vi måste ta ett nytt kort". Så jag sa (eftersom jag är den jag är och inte vill krånga till det för andra) ja, och gick därifrån. Men det hör väl till att man ska vara ful på sina pass...eller?
 
När jag kom hem hade jag dock fått ett fint paket på posten, ni får se vad det var där i sen! Nu är det dags att fixa lunch!
 
Jag tyckte i alla fall att jag såg hyfsad ut när jag så hemifrån... 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0