Nedräkning på jobbveckorna!

Så är det äntligen fredag! Jag ska jobba även imorgon, men på något sätt så är det alltid så himla skönt med fredag! jag ska bara kämpa mig igenom dagens jobbpass, och sedan hoppas jag morgondagens pass går fort. sedan är även jag ledig i två dagar! 
 
Det verkar som om solen ska skina hela helgen, så planen är Kungsbacka och kanske fånga lite sol på mor o fars altan. känner verkligen att jag är alldeles för blek för att kalla detta sommar...
 
Nu blir det frukost och sedan jobb vid elva! gillar verkligen inte 11-19 passet. det tar verkligen upp hela dagen, och man hinner inte göra något verken före eller efter. I alla fall inte när man börjar kvart i sju imorgon bitti.
Men men,  drygt två veckor jobb to go! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0