Ledig helg



När jag kom hem från jobbet i torsdags så möttes jag av lagad middag, champagne och rosor. Vilken kille! Så istället för restaurang på fredagen så hade han stått o lagat middag som var färdig när jag kom hem. Lyx. Det händer inte allt för ofta!

Härligaste känslan när det är fredag och man har ledig helg!!

Efter jobbet avklarade vi årets första dopp, och sedan åkte vi till Kungsbacka för att spela kubb med vänner.
Vi var kattvakter och behövde därför ta oss hem på kvällen, så jag bestämde mig för att vara nykter och köra. Dock blev det riktigt sen kväll för hänget så jag åkte hem strax efter tolv, ensam. Lukas spatserade in här hemma efter sju i morse...

Och idag är planen Liseberg! 



Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0