trött tjej på bussen mot borås

Då sitter man på väg till skolan efter en lång sömnfattig natt.
Lukas har hostat och sprungit upp och ner i sängen för att snyta sig hela natten och väckt mig varje gång. Och jag har tydligen snarkat...
 
Ögonen går i kors, och jag blev helt genomsvettig av att gå en tio minuter kort promenad till bussen. Inte okej.
Hoppas jag kan hålla mig ifrån att bli sjuk jag med.
 
Jag bäddade ner sjuklingen i sängen innan jag gick hemifrån och gjorde iordning lite saft åt honom i kylen. Får se hur många ärenden jag behöver springa till apoteket och/mataffären på väg hem sen!
 
Vill bara att denna veckan ska gå fort, den är inte alls rolig - massa skola att göra i skolan men inte alls taggad, och sedan jobb till helgen. segt!
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0