sliten tjej

Igår var en riktigt lång dag. Skola på förmiddagen och sedan hem för att ta hand om min sjukling.
Lagade mat, städade, diskade och sedan åkte jag och fikade med Anna och Carro. Var riktigt länge sen vi sågs på riktigt, så det var mysigt!!
Sedan på vägen hem handlade jag mat, kom hem och lagade tacos för att upptäcka att bröden jag precis köpt var mögliga. Men jag orkade inte gå ner och göra något åt det så det fick bli tacos utan bröd..
 
Idag pluggar jag hemifrån. Skönt med lite sovmorgon och så!
 
Och idag ska det även komma någon och titta till vårat internet som inte funkar, och som skulle ha vart igång redan den 27 december. Hoppas vi äntligen kan få tillgång till det!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0