here we go again

Idag har jag varit i skolan på introduktion till en ny kurs. Skönt med ny kurs i alla fall, men är helt mör i huvudet av allt lyssnande idag. Brukar bli så när man inte varit i skolan på en månad och endast jobbat hemfrån och med grupparbete. 
 
Examinationerna denna kursen verkar väl inte överdrivet roliga, men jag hoppas det blir en intressant kurs i alla fall, den verkar användbar för framtiden om inte annat!
 
Nu är jag hemma och försöker slappna av i soffan. Svårt med en arg Lukas som sitter och är irriterad för att han förlorar på Fifa. Ska nog dra mig mot köket och laga lite mat med go musik snart tror jag! And that's my monday!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0