fredag, så himla skönt!

Det är fredag, det snöar ute, jag börjar känna mig ganska frisk, och jag är på bra humör helt enkelt!
 
Tänkte att jag skulle bli klar med min sista uppgift för denna kursen idag. Tror jag är ganska klar nu efter att ha suttit och läst igenom det jag skrev igår och skrivit till en halv A4 till. 
Tänkte jag skulle ta en paus, och sedan kika på den igen för att se på den med "nya ögon". 
 
Igår var vi (läs jag) och handlade. Vi skulle mötas vid maxi vid sex, och Jag hade handlat klart när Lukas tillslut kom dit. Det enda som var kvar var vilken kaffesort han ville ha (han är petig som få med den) och sedan fick han välja vilka kakor han ville ha till kaffet. (plutten fyller 24 imorgon)
Jag var trött och grinig efter att ha varit i butiken i 50 minuter innan han ens kom dit, det var inte hans fel och jag var inte sur på honom, men jag var bara väldigt trött på att vara där.
 
Jag är numera fattig, och thank god för att lönen kommer om en vecka!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0