dagen gick bättre än förväntat

Blev en ganska produktiv dag idag ändå. Så jag är nöjd med dagen. 
Har suttit ända sedan imorse, med undantag för en lunchrast, och är klar med en av två uppgifter som ska vara inne på söndag. Den andra uppgiften har jag kommit en bit på, men känner mig trött i huvudet så jag känner att den får vänta tills imorgon. Hoppas jag kan bli klar med den då så jag slipper plugga i helgen! 
 
Bästa idén jag hade idag var att hålla mig borta från soffan, och jag tror det funkade ganska bra. I köket hittar man inte så mycket roliga saker att göra som man gör om man sitter i soffan med tv, filmer och tv-spel runt omkring sig. 
 
Nu har jag placerat mig i soffan igen, och tänker sitta här tills Lukas slutar jobba och vi ska iväg och handla.
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0