w3q

Igår var jag iväg i några timmar på after work med folk från klassen. Endast göteborgare dock för boråsarna inte orkar åka till göteborg. Det var trevligt, men blev inte så långdraget eftersom Albin och Maria skulle komma förbi och lämna Tyson och äta middag hos oss vid åtta. 
 
Så jag åkte hem och lagade lasagne och sedan väntade vi, och väntade, och väntade men de kom aldrig.
Halv tio ungefär var de här. De stannade en timma ungefär och sedan var det läggdags så då fick de säga hejdå till Tyson. 
 
Dock blev det inte mycket sömn, för den lille katten saknade nog sina föräldrar och vandrade runt och krafsade och kom upp med en hårsnodd och kastade den på mig för att jag skulle leka. strax innan klockan sex imorse bestämde vi oss för att ge upp. Det gick ändå inte att sova. 
 
Dock åkte jag inte till skolan idag, så det är inte så farligt att hänga i soffan och vara seg, värre för Lukas som skulle jobba. Nu försöker jag uppfostra Tyson att inte bita och leka med alla våra sladdar. Han gillar att testa gränserna nu när han inte är hemma. Han har redan bitit sönder en ljusslinga, vilket inte är så farligt. Vill dock undvika att han pajar min datorsladd eller nått annat viktigt. 
 
Hans favoritplats än så länge verkar vara uppe vid fönstret där han kan se ut lite. Annars skuttar han mest runt och undersöker saker om och om igen. Det var väldigt intressant när jag skrev på datan. Rubriken är det han som skrev när han bestämde sig för att kliva rätt över mina skrivande händer och gå över datorn. 
 
Detta blir en intressant helg! Men söt och mysig är han i alla fall!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0