Våren är officiellt här!

Åh vilket underbart vårväder det var ute idag!
Skulle iväg och storhandla så jag bestämde mig för att gå dit, en härlig rask promenad och bara efter några meter blev jag på så himla bra humör. Jag kände bara för att skutta fram, och allt tack vare lite sol och varmare väder.
 
Storhandlade, och sedan plockade Lukas upp mig och maten på vägen hem från jobbet. Vi åt mums-mat, och efter maten blev det Harry Potter och Halvblodsprinsen. 
 
(och nej, det är inte vin i glasen mitt i veckan utan Brämhults juice + lite instagramfilter)

Kommentarer
Postat av: Johanna

När man är student får man dricka vin vilken dag som helst. Oskriven regel.

2014-02-25 @ 23:28:21
URL: http://johannameh.blogg.se

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0