oh happy day!

Det är så fruktansvärt skönt att vakna upp och må BRA dagen efter man har varit sjukt bakis. 
Jag känner mig fräsch igen, jag kan skutta runt och ja, jag får inte vågor av illamående översköljande över mig. 
Underbart. 
 
Idag har jag plockat undan alla flaskor och glas och grejer som vi inte orkade röra igår. Jag har kört igång en maskin med disk som nu är klar. Tänkte tömma den och köra igång en till direkt. Mer än så har jag inte städat. Det är vinspill på mattan, äckliga klibbiga märken från glas överallt, och allmänt smutsigt på golvet. 
 
Men jag behövde få pluggat idag, så jag kände att städningen fick komma i andra hand. Och plugget har faktiskt gått bra idag. Jag känner att jag börjar fatta vad jag håller på med i uppgifterna, och det känns skönt att komma igång. 
 
Här är en bild från i lördags när vi skulle spela beachvolleyboll!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0