Lite variation i livet

Idag har jag en härlig träningsvärk ungefär överallt i kroppen. Dock har jag haft värre i mina dagar, vilket jag inte ser som något tecken alls mer än att jag körde ganska lugnt igår på gymmet för att komma igång.
 
Idag har jag varit i skolan och grejat, sedan tänkte jag vara smart och ta tåget hem eftersom bussen inte skulle gå förens om en kvart. Dock råkade jag hamna på ett direkt-tåg till Göteborg vilket innebar att det inte stannade på Liseberg så jag fick helt enkelt ta gå och sedan ta vagnen vilket gjorde att det hade gått fortare att ta bussen. Men men, ganska najs med lite variation. När man åker bussen ser man ju 90% skog, idag fick jag se lite hus o sjöar oxå!
 
Nu är jag hemma och har pluggat i nån timma. Börjar tröttna för dagen, så tror jag fortsätter imorgon igen!
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0