Lazy tuesday

Idag sitter jag hemma och pluggar. Har endas druckit te än så länge idag, (var verkligen inte sugen på frukost) så börjar bli jävligt hungrig. Dock har pluggandet gått bra, inte så svår uppgift jag har att göra heller för den delen. Ska skissa lite och förklara varför jag placerat elementen där jag gjort det och hänvisa till litteraturen. Än så länge har jag bara kikat i en av böckerna vi har med i kurslitteraturen så jag ska nog försöka ta en sväng förbi skolans bibliotek imorgon innan jag åker hem så jag vet om jag behöver nämna nått mer.
 
Min häl känns äntligen bra igen, så jag försöker övertala mig själv att gå iväg till grymmet, men det går sådär... så fruktansvärt otaggad att det inte är klokt. 
 
Så här galen ser jag ut, blek och osminkad, där jag sitter och skissar!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0