Känns som fredag, men är bara torsdag!

God morgon! Jag har redan varit vaken i två timmar och fått massa gjort. eller "massa och massa" men för att vara så tidigt så är det mycket. Jag har kommit fram till att jag ofta är mycket mer produktiv på morgonen än vad jag är på eftermiddagen. 
 
Jag har i alla fall läst igenom och fört anteckningar på en föreläsning. Trodde det skulle finnas en video, men det gjorde det inte så jag läste igenom pdf:en och skrev ner istället. Jag kommer alltid ihåg bättre om jag antecknar, och föredrar att läsa igenom mina egna anteckningar när jag väl ska göra en uppgift istället för att leta igenom pdf:er eller powerpointar. 
 
Sedan har jag städat lite och flyttat runt lite saker, för under helgen ska vi vara kattvakt, och vi har en himla massa saker stående överallt som kanske inte är så bra att lämna katten ensam med. Exempelvis en massa ihopfällbara stolar i hallen som enkelt skulle kunna välta på honom. och han gillar tydligen blommor, så nu är de flesta blommorna (de som sticks eller som vore tråkigt om de blev sönderbitna) undanflyttade så han inte ska kunna komma åt dem. 
 
Igår tvättade jag en himla massa, så jag måste ta och rensa och vika undan mina kläder så får Lukas fixa sitt när han kommer hem, och så behöver det diskas, och så ska jag försöka dammsuga så det inte ligget nått dumt oätbart som katten får för sig att smaka på. 
Sedan var det ju gymmet som jag SKA gå till. Klockan är ju dock bara tio, och den enda tiden jag har att passa är vid fem då jag ska vara på andra lång för att ha lite after work med klasskompisarna, så det borde ju inte vara nått problem att hinna med allt. Lite bra musik så borde jag få upp farten också!
 
Dessa fina fick jag igår av min älskling <3

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0