jobbelijobb

Vi hade en rolig spelkväll igår med Rappakalja och Alias. Skönt med en lugn kväll till skillnad från förra veckan när jag hade galnaste baksmällan. Vi kom i säng runt ett och efter att ha vaknat och somnat om några gånger på morgonen i morse så vaknade jag sista gången av att telefonen ringde. 
Det var jobbet som undrade om jag kunde börja lite tidigare idag, så det blir två timmar extra. Vilket ju inte är helt fel! Så strax ska jag dra mig iväg mot tåget. 
 
Inte alls taggad på att jobba, samtidigt som det är lite skönt att ha en förändrig mot pluggandet. Det är rätt skönt att komma iväg och göra nytta någonstans och känna sig uppskattad. Skönt att röra lite på sig istället för att sitta hemma och i skolan framför en dator. Men lite jobbigt oxå... haha!
Ingen ångest för att jobba denna helgen i alla fall. 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0