Happy friday!

Vi skulle haft föreläsning till halv tre idag, men efter att ha suttit i skolan i 45 minuter så säger läraren att "Detta var allt jag hade att säga idag, jag är här till halv tre så kör vi lite övningar.
 
Övningarna går ut på att öva på det han gjorde på lektionen eller kolla på videos han lagt upp och göra efter dem. Vilket man ju lika gärna kan göra hemma, så vi åkte hem. Värt att sitta på bussen dubbelt så länge som man är i skolan...
 
Nu har jag vart på ica och handlat lite lunch som jag tänkte tillaga, och sedan ska jag kika på några avsnitt av Nashville, vilket är min nya lilla addiction i form av serier. 
 
Jag fick en liten flash back när jag skrev i rubriken, och det känns som att det var igår jag satt här och skrev förra veckans inlägg med rubriken "friday i'm in love", sjukt va tiden går fort!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0