Friday, i'm in love!

Började morgonen med att vakna av att telefonen ringde och det var Lukas som blev inkallad till jobbet fast han egentligen blivit tillsagd att han inte behövde jobba idag. Vi hann dock äta en mysig frukost innan han behövde åka iväg.
 
Jag satte mig och pluggade, och typ två timmar senare ringde Lukas och frågade om jag ville åka och äta lunch med honom. Var inte taggad alls på att röra mig från lägenheten eftersom jag satt i myskläder och var irriterad på min uppgift. Men han lyckades övertala mig eftersom han skulle behöva äta själv annars, så jag åkte iväg. Åt riktigt mumsig mat, ihop med alla stans byggarbetare typ. 
 
Sedan fick jag skjuts hem, och nu ska jag försöka plugga lite till. Fixa presentationen till nästa vecka tror jag det blir. Sedan tar jag helg och fortsätter plugget på måndag! 
 
Ikväll blir det afterwork och sedan förfest. Inget alla hjärtansdag firande direkt, men vi har hela helgen ihop så det gör inte så mycket! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

standardrubrik på fredagar eller? ;)

Svar: Japp, jag har börjat tröttna på att hitta på rubriker! :P
Matilda

2014-02-16 @ 11:46:09
URL: http://johannameh.blogg.se

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0