And I wanna call you mine, Wanna hold you hand forever, Never let you forget it

Chill dag. Har kollat på föreläsning i tre timmar och försökt få en busig Tyson att sluta bita i min penna när jag försöker anteckna. Nu på eftermiddagen har han äntligen lugnat sig och det känns som att han slappnar av lite mer. Dock reagerar han väldigt mycket på ljuden som låter, men det är ju inte så konstigt!
 
Jag kommer på mig själv med att tro att han är en hund hela tiden. Jag är ju inte så van vid katter och deras beteenden. Men han är faktiskt ganska lik en hund på vissa sätt. Han låg under sängen och sov i några timmar förut. Känns inte så kattlikt. Sen så gjorde jag en leksak till honom av några gamla strumpor som jag knöt ihop för han gick runt i bet på allt. (jag tänkte det var bättre att han hade nått ordentligt han fick bita i) Som sagt, jag är van vid hundar, och då hade ett par ihopknutna strumpor funkat fint. Tyson var lite skeptiskt, men han lekte faktiskt med dem ett tag!
 
Nu sitter jag och väntar på att Lukas ska komma hem från innebandyn, så vi kan äta mat någon gång! Jag är ashungrig!!
 
Imorgon ska vi gå på konfirmation i Onsala för Lukas kusinbarn och sedan på kvällen ska jag hem till Helena som har fått lägenhet, det blir nån slags kombo av inflyttningsfest/födelsedagsfest. Ska bli skoj att se hur hon bor!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Catlady ;)

Bra att ni får öva så ni skaffar katt istället för hund sen ;) Ta ett snöre och knyt fast i lite ihopknycklat tidningspapper eller liknande.

2014-03-01 @ 19:57:13

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0