1 december 2014

Det har gått ett tag sedan jag skrev sist. Men nu sitter jag här och har ordtorka på min rapport jag ska skriva. Behöver 500 ord till för att nå minimum. Så istället skriver jag här, som jag gjorde förr i tiden när jag ville ta en paus från plugget. 
 
Imorgon åker jag upp till Stockholm för att hälsa på min efterlängtade syster. Det blir bara två dagar, men det ska bli jättemysigt! Dock är det ännu viktigare att komma någonstans med rapporten just därför. Den ska vara inne på söndag, men jag jobbar både lördag och söndag, så min deadline blir på fredag, och jag kommer tillbaka hem på torsdag kväll. Men det ska nog gå! 
 
I lördags var vi på glöggfest. Väldigt trevligt, men vi blev inte så långvariga för vi var sega - jag efter jobb från tidigt på morgonen och Lukas efter festen dagen innan. På söndagen hade vi adventsmys. Vi åt pepparkakor och drack glögg och satt i soffan mest hela dagen.
 
Nu är det full fart ända fram till jul, och det kommer inte bli många lugna stunder. 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0