Nu närmar det sig!

Idag är det slutspurten inför resan. Tvätta, packa och betala räkningar osv.
Vi har ju morgondagen på oss också, men det är skönt att vara klara med så mycket som möjligt.
 
Min väska börjar bli lite väl full, inte så att det blir några problem att stänga utan snarare viktmässigt...
Ingen våg har vi heller, så det blir att chansa och packa om på flygplatsen i värsta fall!
 
Ikväll ska vi ut och äta med vänner i stan. Det är skönt att hitta på något, för jag har inte riktigt fattat att vi ska åka imorgon. Och när jag gör det så lär nervositeten sätta in!
Nervös blir jag bara för att man ska komma ihåg och få med sig allt, sedan brukar det släppa när man kommit på planet och är på väg på riktigt!
 
Jag är riktigt taggad på att få komma bort lite!!
Vi får se hur mycket jag hör av mig här under resan! Beror helt på tillgången till wifi och liknande, och jag lär antagligen prioritera att skryta med härliga bilder på instagram och facebook!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0