klar med kompletteringen, google bless your heart!

Ibland är det där med sömn väldigt konstigt.
Jag vaknade 23:23 (lite creepy att det var exakt då...) inatt och kände mig helt utvilad. Som om jag sovit en hel natts sömn, och inte knappt en och en halv timma. Men jag gick och la mig igen, efter ett besök på toaletten, och somnade gott. 
Sedan vaknade jag och kände mig helt bakis när Lukas gjorde sig iordning för jobbet. Jag känner mig fortfarande lite konstig i huvudet, som om jag sovit max fyra timmar i natt. 
 
Idag kör jag i alla fall tvätt, och plugg. Jag blev precis klar med plugget. Jag som suttit så fast och aldrig trodde jag skulle bli klar. Men idag släppte det. Tacka google, min bästa pluggvän.  
Så nu har jag skickat in kompletteringen (dock inte till 100% så som läraren skrev att jag skulle göra, men det var en fri uppgift och om inte jag vill ha det så som han tycker så ska jag väl inte behöva göra så... jag skrev med mina åsikter iaf.) och håller alla tummar och tår på att jag slipper göra om den igen!! 
 
Nu blir det fortsatt tvätt, och så kan jag faktiskt slappna av och ha semester för nu behöver jag inget göra förens 2 september! wihooooo!!
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0