Katterna tar över mitt liv

Sedan i fredags är vi kattvakter till Tyson, och det ska vi vara ända tills nästa helg. Väldigt mysigt, och lite uppvärmning inför att vi ska få hem Chilou, vår egna lilla misse. 
 
Igår fick vi hem vårt klätterträd som vi beställt. vi tyckte att det var perfekt att vi skulle få det nu när Tyson är här, så han kunde använda det som test om det var bra. Dock är ju Tyson världens osmidigaste och räddaste katt. Han har klöst och luktat lite på trädet, men inte mycket mer än så. 
Vi har lyft upp honom lite högre, men han har halvt ostabilt lagt sig ner och sedan hoppat ner på golvet igen.
Hoppas våran katt är lite modigare, så han gillar det!
 
 
ja, som ni märker lär det bli en hel del kattsnack framöver... svårt att låta bli när man ser fram emot något så mycket. Som den lilla tönt jag är så har jag redan skapat ett instagramkonto åt våran katt bara för att han inte ska ta över mitt egna.. hehe.
 
Men innan Chilou kommer hit så har vi Grekland att se fram emot, bara jag och Lukas i två veckor. Ska bli så hima underbart!! och jag tror jag behöver det nu innan skolan börjar igen! 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0