förkylning på gång

Jag tror jag håller på att bli sjuk. Känner mig seg och hängig och har haft ont i halsen i två dagar.. även näsan känns lite tät emellanåt. Lukas låg ju med värsta mansförkylningen förra veckan, och det går ju inte att låta bli att pussa på honom när han ser så ynklig och söt ut. Antar att jag får skylla mig själv. 
 
Bara det går över till Grekland så är jag nöjd. 
 
Jag har ju för tillfället ändå inget bättre för mig än att ligga i soffan, försöka plugga och titta på tv. Vädret är halvdant (med halvdant menar jag sol med moln och blåst. inget strandväder direkt) och alla jobbar. så en liten förkylning på det gör det lite mer okej att kika på serier, även när solen kikar fram mellan molnen. 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0