Ettårsdagen med bästa människan i världen

Igår firade Lukas och jag ett år. Vi hade en helt fantastisk dag. Väldigt enkel, men supermysig!
Vi började dagen med frukost ihop. Bara det är rätt fantastiskt, för det är inte ofta vi ter frukost ihop!
Sedan drog vi iväg till slottskogen. En promenad genom uppstädningen av Way out West, till andra sidan av slottskogen där frisbeegolfen ligger. 
 
Vi spelade en runda, tog en vagn tillbaka mot stan och hoppade av på avenyn och tog en glasspaus. 
Sedan åkte vi hem och myste i soffan. Sedan var det fotboll på teven, och en massa gott plock till.
Efter det kom Albin och hämtade Tyson som vi passat i drygt en vecka. (Sjukt vad tomt det kännts hela dagen idag förresten. Jag tror han ska hoppa fram emellanåt, bara för att komma på att han inte är kvar)
och efter det blev det middag - kräftor och räkor framför en film.
 
Riktig mysdag ihop. och nu räknas dagarna ner till Grekland!
 
Ikväll ska jag på tjejkväll, vilket var riktigt länge sen! Det ska bli väldigt skoj!! Vädret har skiftat rejält från sol till ösregn och jag har tappat räkningen över hur många olika klädval jag provat...
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0