Det känns så bra!

Idag har jag varit på introduktionsdag på nya jobbet, och fått en massa massa info. Mycket att smälta, men jag känner mig taggad! Det känns så bra på alla plan, för allting är typ 100 ggr bättre med rutiner och vad man har möjlighet till! Till exempel finns både gym och massage tillgängligt till alla anställda - gratis. Och för en tia får man en ordentlig frukost med typ tio olika brödsorter och juice och grejer, istället för det vi idag får på jobbet som är gratis, men det är en sleten macka med en ostskiva och gurka på.

I september blir det upplärning! Och inte bara ett pass utan tre förmiddagar och tre kvällar för att jag ska lära mig både och!  

Kommer bli mycket då dock, för alla vardagar jag inte har skola de tre första veckorna kommer jag jobba. Men det e najs så man kommer in i nya rutiner och så. 



Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0