Att resa är livet!

 
Om en vecka åker jag och Lukas mot flygplatsen vid den här tiden. Det är först nu som jag verkligen börjar fatta att vi ska få två härliga soliga veckor tillsammans bara vi två. Hela sommaren har gått så fort, och vi har knappt hunnit umgås för allt jobb. Men vi har faktiskt det bästa med hela sommaren kvar att se fram emot. Känns så skönt! 
 
Så på måndag tänker jag hämta upp resväskorna och börja rota fram cyklop o andra trevliga saker man kan tänkas vilja ha med sig! Det var länge sen jag var på riktig ligga på stranden charter! Ska bli så skönt att bara få slappna av! 
 
I julas var vi ju på Gran Canaria, men vädret var sådär så det blev inte så mycket solande, och förra sommaren var jag och jojo på bästa road tripen i USA, och den resan var allt annat än charter.
 
Innan det var det Florida som volontär och innan det var det en kort tur till Köpenhamn och en sväng till London. Ingen charter där heller!
 
Då är vi tillbaka på år 2011 och Anna, Carro och jag var i Turkiet! Det måste vara min senaste charter! Tre hela år sedan. Dock har jag upplevt så himla mycket fantastisk på mina resor som inte varit charter, exempelvis är båda mina USA-resor några av mina bästa upplevelser, och jag skulle rekommendera alla att göra både volontärarbete och en riktig road trip med någon som står dig nära. Men just denna resan ska bli så skön, för vi har verkligen inga måsten!
 
En härlig blandning av mina bilder från resor jag gjort de senaste åren
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0