välkommen fredag!

God morgon! Här sitter jag i soffan och börjar bli riktigt hungrig, men jag orkar inte resa på mig och göra något åt det. Jag har haft så livliga och konstiga drömmar de senaste dagarna. Åkt tåg, och jobbat och jag vet inte allt jag haft för mig. 
 
Det är dock sjukt hur det alltid kan kännas så skönt att det är fredag! Även om jag ska jobba hela helgen så känns det ändå gott på något sätt (att det är fredag alltså). 
 
Idag har jag inga planer alls förutom att skicka in min senaste skoluppgift. Funderar på att gå och gymma, me har inte riktigt motivationen, funderar på att gå ut i solen men vet inte vart jag ska gå. Kanske till delsjön? Ah allt jag vet är att jag känner mig extremt lat idag, bra början på dagen... 
 
Nej, dags att ta tag i sitt liv och göra frukost!
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0