Tog lite helg-ledigt från bloggen

Hela helgen har gått i ett utan att jag orkat bry mig om att blogga. 
i Fredags somnade vi klockan tio på kvällen. Vi vaknade därmed redan klockan åtta på lördagmorgonen.
Vi hamnade hos Lukas bror och tittade på fotboll hela eftermiddagen. Sedan körde vi lite olika spel som till exempel beerpong. När man väl börjar förlora på beerpong så är man körd. Vilket jag var. 
Jag som inte ens tänkte dricka. Jag hade köpt två öl...
 
 
Så igår var jag ganska bakis. Vi låg i soffan hela förmiddagen och Lukas gick ner och köpte färskt bröd med räkröror. Jag fick i mig en fralla med ost på. Och första bettet tog jag ungefär en timma efter Lukas tog sitt... Men när jag väl ätit så började jag må bättre, vilket var skönt för vi skulle på middag hos Lukas mamma. 
 
Fisksoppablev det där, riktigt gott. Och skönt att slippa laga mat själv eller äta pizza som annars är standarden!
 
Denna veckan blir det plugg hemifrån, och sedan till helgen blir det jobb. Känns faktiskt som en helt okej vecka just nu. Kommer väl vara midre kul när jag ska till jobbet på fredag morgon och Lukas är ledig. Men den smällen tar jag då!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0