So you're friends been telling me, you've been sleeping with my sweater

Idag har jag pluggat på förmiddagen, och jag börjar bli färdig med hemtentan. skönt!
Så jag tog en paus för att duscha och måla naglarna. Nu har jag målat i ungefär en timma och börjar känna att jag får skynda mig lite. Behöver äta och klä på mig, och sedan ska jag till anna vid två-tre! Hon ska klippa mig, och det bli en bra bit som ryker för det är så slitet att det är hemskt!
 
Vaknade upp av att Lukas berättade att det i natt har brunnit i Kungsbacka innerstad. Sjukt tråkigt! Det känns som att det brinner där hela tiden. Förra året brann det i en lokal, och 2006 brann en hel länga med lägenheter och restauranger ner. och innan det har det brunnit många fler gånger. Dessutom var det i en nyöppnad butik som det brann. stackars ägaren. Favoritbaren i Kungsbacka klarade sig med en hårsmån dock. och ingen kom till skada. Så det var väl tur att dem lyckades kontrollera elden så bra!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0